Proč by se měla vaše firma rozhodnout pro hostovanou pobočkovou ústřednu

Při výběru telefonního systému pro vaši firmu může být rozhodování mezi lokální a hostovanou ústřednou trochu matoucí. Hostovaná pobočková ústředna (soukromá telefonní ústředna) je virtuální telefonní systém, jehož hosting pro vás zajišťuje poskytovatel služby.

Při použití hostované ústředny není zavádění úplně nového telefonního systému ve firmě vůbec tak hrozné, jak to zní. Nastavení je rychlé a snadné, takže nedochází k pracovním výpadkům a není třeba počítat s vysokými instalačními náklady. Navíc si můžete být jisti, že se vám dostane nejlepších služeb a podpory a že je vaše firemní komunikace v dobrých rukou.

Pro hostované telefonní řešení se rozhoduje stále více firem a vedou je k tomu dobré důvody. Jaké jsou tedy některé z přínosů hostovaného podnikového řešení VoIP?

  • Nižší zřizovací náklady– pobočková ústředna je virtuální, takže počáteční investice je minimální a není potřeba kupovat drahý hardware a zajišťovat instalaci, jako je tomu u tradiční pobočkové ústředny.
  • Eliminace nákladů na údržbu– hostování vaší pobočkové ústředny zajišťujeme my, takže nemusíte zaměstnávat vlastního člověka, který by zajišťoval její správu a údržbu.
  • Škálovatelné řešení– hostované ústředny lze snadno zvětšovat i zmenšovat s minimálním úsilím i náklady.
  • Uživatelská přívětivost– používání a spravování virtuální ústředny je pro koncové uživatele velmi komfortní a jednoduché. Není zapotřebí žádného školení nebo zvláštních dovedností, takže svůj nový telefonní systém můžete začít rovnou používat.
  • Nepřekonatelná mobilita a globální potenciál – při použití hostované ústředny mohou zaměstnanci pracovat odkudkoliv. Vše, co potřebují, je přístup k Internetu. Více kanceláří lze navíc propojit do téhož systému, díky čemuž odpadnou poplatky za hovory mezi kancelářemi.